Контактна інформація

Тенти Катран

03164, м. Київ, вул. Г.Наумова, 1

(044) 423-03-01 , (050) 210-66-15–офіс
(050) 423-03-01 – інженер
(044) 451-58-79
(096) 451-58-79
  начальник виробництва

Філіал по ремонту тентів: 08124, с. Гуровщина, вул. Київська 100/1 (трасса Київ-Чоп 31-й км)

096-332-78-78 Офіс
063-332-78-78 Офіс
066-332-78-78 Виробництво
067-332-78-98 Виробництво

Тент на полуприцеп с тросом

22500 грн.


+ тамож.трос 4500 грн.


Полотна тентовые

Цена за кв.м. от 164 грн Sio-Line,Бельгия



Быстрый заказ

Тент на полуприцеп с тросом

22500 грн.


+ тамож.трос 4500 грн.


Полотна тентовые

Цена за кв.м. от 164 грн Sio-Line,Бельгия



Быстрый заказ

Широкоформатним друком називають процес нанесення на різні типи носіїв повнокольорових зображень крупного формату. При цьому повнокольоровий широкоформатний друк на бумазі – це лиш один із можливих варіантів. Сьогодні для нього інтенсивно використовуються неполіграфічні носії, такі як банерна ПВХ тканина, вінілова плівка, будівельна сітка та багато інших. А технічні можливості сучасного обладнання для друку роблять простим навіть таку задачу, як широкоформатний друк  фотографій.

Вперше широкоформатний друк  банерів на різних носіях стали використовувать, починаючи з 70-х років минулого століття, завдяки впровадженню в поліграфію комп῾ютерних технологій. Широкоформатний друк  з῾явився в 90-х роках, коли почав развиватись рекламний ринок і стали запитуваними ефективні рекламні технології. В цей час друк банерів став однією з головних можливостей привернути увагу до компаній, що розвиваються.

Широкоформатний друк на банерах став основою для активного розвитку наружної реклами в нашій країні. Сучасні технології та обладнання дозволяють за короткий термін наносити яскраві та красиві зображення фотографічної чіткості.

Повнокольоровий широкоформатний друк банерів в Києві на спеціальній тканині сьогодні активно використовується в рекламних цілях. Яскраві банери завжди звертають на себе увагу, що дозволяє донести необхідну  інформацію до максимальної аудиторії. В зв῾язку з цим широкоформатний друк на тканині та других носіях розповсюджений  для створення об῾єктів як зовнішньої, так і інтер῾єрної реклами.

В даний час широкоформатний друк в Києві на банерній тканині являється однією із основних технологій в зовнішній рекламі, яка дає можливості виготовлення більшості  рекламних об῾єктів. З її допомогою  можливо отримувати білборди, постери, штендери, планшети, афіши, великі показчики,  мобільні рекламні стенди, а також багато інших видів рекламної продукції.

Вимоги до макетів
Формати файлів:
.tiff
.cdr

Вимоги до растрових файлів:

  • кольорова модель CMYK;
  • всі слої повинні бути зведеними в єдиний слой - Background, без додатоквих альфа-каналів (Channels), путей (Paths) і без сжаття (LZV-compression);
  • оптимальний об῾єм файлу- до 150 Мб;
  • розрішення растрових зображень (при розмірі 1:1):
    - для друку зображень розміром 6х3 м та більше- 30-40 dpi;
    - для друку зображень сіті-формату (1,2х1,8м) - 75-150 dpi;

Вимоги до векторних файлів:

  • кольорова модель CMYK;
  • всі шрифтові об῾єкти потрібно перевести в криві;
  • всі елементи макету повинні знаходитись тільки ВСЕРЕДИНІ області Вашого макету;
  • всі контури (обводки) товщиною більш 2мм необхідно перевести (конвертувати) в об῾єкти (особливо в шрифтах);
  • ефекти в файлах Corel Draw потрібно раструвати, так як нерастровані  ефекти і тіні можуть призвести до некоректного друку та спотворенню зображення.

Важливо:

  • якщо в макеті підвищені вимоги до окремих (індексованих) кольорів, то необхідно вказати колір по Panton Process , а також його процентне співвідношення в моделі CMYK;
  • чорний колір повинен бути складовим ( наприклад: C50,M50,Y50, K100), в іншому випадку колір буде темно-сірим, а не чорним;
  • якщо по краям файла є білі (світлі) поля - зробіть обводку чорного кольору в 1піксель;
  • уникайте великого масштабування Bit-map-вих вставок в векторних програмах - це дається взнаки на якості зображення;
  • перед тим, як відправити макет, перевірте його вигляд  в програмі Photoshop, щоб впевнитись  в правильному відображенню  інформації;

При підготовці файлів слід  враховувати:

Зверніть увагу на те, що якщо Ви імпортуєте растрові малюнки в Corel, то не варто вставляти файли в моделі RGB. Тільки файли з кольоровою моделлю CMYK. Інакше при експорті Corel сам зробить кольороподіл в модель CMYK з непередбачуваним  результатом. Тому перед тим, як розмістити растрове зображення в макет, опрацюйте його та  внесіть зміни в Photoshop. Не використовуйте ефекти прозорості, тіні та інші ефекти в векторних файлах - вони моделюються програмою Corel в кольоровому просторі RGB і також будуть некоректно експортуватись.

Надання макетів для повнокольорового  широкоформатного друку в растровому форматі TIFF являється кращою гарантією від неочікуваних змін в файлі в процесі друку. Але виникає незручність при передачі файла нам через Інтернет. При підготовці  файла в формате TIFF необхідно звести всі слої в один слой Background і видалити всі додаткові канали та шляхи,  які створювались в процесі роботи над макетом.

Якість зображення файлів повинно бути оптимальним. Недостатнє розрішення файлу приведе до того, що будуть помітні пікселі при виготовленні рекламних щитів, межі ліній будуть зубчатими. Надлишкове розрішення файлів значно збільшить роботу над файлом та його обробку, але якість друку при цьому не зміниться. Для великих брандмауерів, які встановлюються на висоті та розглядаються з великої відстані можна знижувати розрішення до 18-20 dpi. Якщо пікселі і видимі з близької відстані, то при віддалені на 10-20 метрів вони стають невиразними. Немаловажливим являється якість та розрішення вихідних картинок, які Ви розташовуєте в Ваш макет для виготовлення зовнішньої реклами. Необхідно враховувати, що те зображення, яке Ви розглядаєте в форматі А4, не завжди виглядає так само в форматі 6х3 м.

Реклама на авто, розміщення реклами на автомобілях

Вдалим та ефективним способом привернути увагу до товару являється розташування реклами на транспорті.  Клієнти, які бачать зовнішню рекламу на транспорті, який доставляє замовлення або на автомобілі менеджера, який представляє Вашу фірму на більш високому рівні. Крім того, реклама на автомобілях легко попадає в любу точку міста, дотримуючись  різних маршрутів, вона не прив῾язана до визначеного місця і область її дії набагато ширше, ніж у стаціонарних вивісок.

При виготовленні реклами на транспорті київських компаній ми використовуємо два основних методи.  Метод плотерної різки, тобто аплікація і широкоформатний друк.

Аплікація із плівки наклеюється на автомобіль на визначений період часу. Потім аплікація знімається і на автомобілі не залишається  ніяких слідів. Даний вид нанесення реклами на автомобіль підходить, коли зображення необхідно нанести на вибіркові участки, не задіваючи скло та окремі елементи машини.

Розташувати рекламу на транспорті можна і методом широкоформатного друку. В такому випадку на тканину ПВХ наноситься любе зображення і фотографія. Зверніть увагу, наша компанія пропонує для виготовлення  автотентів використовувати тентову тканину, щільністю 630 гр/м.кв. Така щільність тканини гарантує більш  тривалий термін  експлуатації.

Це основні, самі зручні та економічно вигідні способи, якими може бути нанесена реклама на транспорті,  Київ воліє одягати свої автомобілі саме таким чином. 

Наша компанія запрошує всіх бажаючих швидко і оригінально перетворити свої автомобілі, надавши їм образ своєї фірми. Ми виконуємо свою роботу оперативно, знаходячи  до кожного клієнта індивідуальний підхід. Звертайтесь до нас і ми надамо любому автомобілю відображення Вашого фірменого стилю.

Реклама на транспорті в Києві може бути використана як самостійна, однак частіше всього вона приміняється з метою підкріплення ефекту реклами аналогічного змісту, яка розміщується другими способами. Робиться це для того, щоб підтримати інтерес споживача до тої чи іншої марки товару або компанії, а також  сповістити про його найбільш цінних властивостях.

До реклами на транспорті (реклами на автомобілях) пред῾являються наступні основні вимоги:

  • зовнішня реклама повинна не тільки постійно бути на виду, але і привертати  до себе увагу;
  • стислий зміст реклами;
  • читаємість реклами, в тому числі на ходу;
  • ясність та доступність рекламного змісту.

Серед  переваг реклами на транспорті можна виділить: високу кількість повторних контактів, мобільність, невисоку конкуренцію.

Як і створення  любої рекламної конструкції, розробка реклами на транспортному засобі починається  з розробки дизайн-макету. Після цього макет проходить погодження  та затвердження. Інколи  для виготовлення реклами замовник  надає уже готовий макет. Він адаптується в залежності від параметрів конкретного транспортного засобу, а потім зображення виготовляють та наносять на транспорт.

Широкоформатний друк на банері

Одним із найбільш поширених носіїв для широкоформатного друку в Києві, який використовується  для створення зовнішньої  реклами, являється армована банерна ПВХ тканина. Широкоформатний друк на банері  використовується для виготовлення самих різних об῾єктів зовнішньої реклами. Друк на банері, як правило, приміняється для створення  білбордів, великих рекламних плакатів розміром 6х3 метри, які вважаються наібільш ефектним і популярним  із різноманітних видів зовнішньої реклами.

Популярність  широкоформатного друку  на банері для зовнішньої реклами  пояснюється властивостями банерної тканини. Цей матеріал виготовляється  з полівінілхлориду з використанням спеціальних пластифікаторів. Для забезпечення необхідної міцності полівінілхлоридна  маса наноситься на спеціальну  армовану сітку із поліестру. Завдяки особливостям матеріалу носія, такий друк відрізняється високими декоративними якостями і гарантує високий ефект рекламної компанії. Сучасні технології  забезпечують нанесення зображень, які мають  високий рівень стійкості  до впливу більшості факторів, які проявляються в  умовах міста. Кріме цього, банерна тканина володіє високою міцністю та стійкістю до вітрових нагрузок. Термін експлуатації в умовах вулиці  рекламних об῾єктів, виготовлених методом широкоформатного друку на банері, може складати  до 3 років. Саме тому цей вид друку з успіхом приміняється в області зовнішньої реклами.

Широкоформатний друк на банері  здійснюється нашою компанією на всіх типах банерної тканини з забезпеченням високої  якості рекламних зображень.

Широкоформатний друк на сітці

Компания ТОВ «Тент ЮА» пропонує  виготовлення  сучасної  зовнішньої реклами, з використанням широкоформатного  друку  на сітці.

Будівельна  вінілова сітка приміняється для декоративного маскування фасадів будвель під час проведення будівельно-ремонтних робіт, оберігаючи також від запилення вулиці міста. Цим обумовлюються особливі властивості  сітки, які дозволяють з успіхом примінять її для зовнішньої реклами – висока міцність, мала вага, стійкість до механічних,  атмосферних впливів  та ультрафіолетового випромінювання, зменшення вітрових  навантажень і т.д. 

Широкоформатний друк на сітці в Києві дозволяє ефективно використовувати  маскування об῾єктів ремонту  в якості великомасштабних  рекламних площин. Це дозволяє не тільки задовольнити потреби рекламодавців, але і надати вулицям міста більш привабливого вигляду. Зображення, яке дає широкоформатний друк на сітці, може мати любий розмір, вирізняється стабільністю та довговічністю (термін використання таких об῾єктів складає 1-2 роки). За рахунок ячеїстої, напівпрозорої  структури носія зображень, широкоформатний друк на сітці відрізняється високими декоративними якостями. Ці особливості обумовлюють широке застосування, яке отримав друк на сітці не тільки в традиційній сфері: широкоформатний друк на сітці використовується також для створення  декорацій в різних студіях і театрах, виставкових стендів, оформлення точок продажу і т.д.

Слід також відмітити, що широкоформатний друк на сітці, в більшості  випадків, дозволяє рекламодавцю суттєво скоротити витрати на зовнішню рекламу, так як при цьому відпадає потреба  в виготовленні та  монтажу спеціальних рекламних стендів.

Широкоформатний друк на бумазі

Наша організація пропонує своім клієнтам виготовлення рекламної продукції методом широкоформатного друку на любих типах носіїв. Одним із популярних видів широкоформатного друку  являється друк на бумазі. Враховуючи властивості  носія, широкоформатний друк  на бумазі приміняється для нетривких зображень,  необхідність в яких зберігається у замовника обмежений  період часу. В таких умовах, короткострокових рекламних компаній, необхідність використання більш дорогих видів носіїв для реклами зазвичай відсутнє.
Наприклад, широкоформатний друк на бумазі може примінятись для виготовлення афіш, плакатів, рекламування  виставок, концертів  і інших заходів. Для даних цілей використовується широкоформатний друк на бумазі Blue-back. Цей  тип бумаги володіє рядом специфічних властивостей, які  дозволяють застосовувати її для зовнішньої реклами. Однією із головних таких  властивостей являється підвищена  стійкість до впливу вологи та атмосферних факторів, завдяки чому забезпечується  достатня довговічність рекламних плакатів. Крім цього, бумага Blue-back, яка використовується для широкоформатного друку дозволяє наклеювати нові афіши поверх старих, при цьому  наявність спеціальної  голубої  підложки старе зображення не пропускає. Також широкоформатний друк  на бумазі Blue-back може примінятись  для створення  постерів інтер῾єрної  реклами.

Контактна інформація

Тенти Катран

03164, м. Київ, вул. Г.Наумова, 1

(044) 423-03-01 , (050) 210-66-15–офіс
(050) 423-03-01 – інженер
(044) 451-58-79
(096) 451-58-79
  начальник виробництва

Філіал по ремонту тентів: 08124, с. Гуровщина, вул. Київська 100/1 (трасса Київ-Чоп 31-й км)

096-332-78-78 Офіс
063-332-78-78 Офіс
066-332-78-78 Виробництво
067-332-78-98 Виробництво